Grotere billen in 1 week

Kun je in 1 week tijd grotere billen krijgen? Theoretisch gezien is dat heel goed mogelijk. Wanneer je zorgt dat je meer calorieën binnenkrijgt dan je verbrand, word je dikker. Het vet zal zich onder meer bij je kont gaan ophopen.

Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Je wil stevige, volle billen. Juist geen vet. In dat geval zal je aan de bak moeten. Wanneer je dit goed aanpakt, kun je binnen een week zeker resultaat zien. Maar of je billen dan al van het formaat zijn dat je voor ogen had, dat is de vraag.

Grotere billen trainen

Trainen voor grotere billen is een heel ander proces dan puur strakkere billen proberen te krijgen. Het verschil zit hem erin dat je bij strakkere billen je kunt richten op het verliezen van vet, waardoor je billen dunner worden. Door te trainen worden ze ook sterker en dus strakker.

Bij grotere billen wil je niet dat het vet verdwijnt, maar je wilt dat de massa zich omzet in spieren. Daardoor worden je billen steviger, maar blijven ze omvangrijk. De zogenaamde Braziliaanse billen zijn hier een uitstekend voorbeeld van.

Het trainen van grotere billen binnen een week pak je aan door te letten op onderstaande zaken.

 

Eet voldoende en gezond

Je voeding is de basis voor je training. Je moet voldoende eten, maar ook gezond. Het is de bedoeling dat je vetmassa wordt omgezet in spieren en dat betekent dat je vooral eiwitten moet gaan eten. Deze hebben een spieropbouwende en –herstellende werking. Ze zullen er dus voor zorgen dat je bilspieren, na een intensieve training of een lichte oefening, direct worden verstevigd. Eiwitten maken de spieren niet alleen sterker, maar ook groter.

 

Doe de juiste oefeningen

Er zijn veel oefeningen te vinden voor je billen. Maar sommige oefeningen richten zich echt op strakke billen. Dat zijn de oefeningen die je niet moet hebben, want daarmee verbrand je juist vetmassa. Dat wil je niet: je wil die vetmassa omzetten in spiermassa.

Wees dus kritisch als je kijkt naar de verschillende manieren om je billen te trainen. Doe alleen datgene waarvan je zeker weet dat ze je billen verstevigen.

 

Houd rust

Na een intensieve training is het belangrijk dat je billen zich kunnen herstellen. Houd voldoende rust om je lichaam die tijd te geven. Als je dat niet doet, loop je het risico op blessures en pijn aan je bilspieren.

Wanneer je een week de tijd hebt om grotere billen te trainen, raden we aan om 2 dagen intensief te trainen, dan een rustdag te houden en vervolgens nog eens 2 dagen te trainen, nog een rustdag te houden en de laatste dag echt te knallen. Op de twee dagen begin je met 40 minuten cardiotraining (om conditie op te bouwen) en eindig je met 20 minuten intensieve training gericht op je billen.

Kijk even goed naar deze oefeningen om te bekijken welke je het beste kunnen helpen.

 

Na een week grotere billen

Als je een week je best hebt gedaan, zal je merken dat je billen gespannen zijn. Je hebt er aardig wat druk op uitgeoefend en ze zijn nu om die reden groter. Het is zaak om dat vast te houden, zonder dat er continu spanning op zit.

Na een week ga je dus rustiger aan doen. Bouw het langzaam af en ontwikkel een schema waarin je je billen kunt onderhouden. Op die manier voorkom je blessures, maar werk je wel succesvol toe naar jouw nieuwe, grote en sexy kont.

One Response